Radital linementgel, ett rejält korsdrag!!

Kul vecka det har varit då, fick åka akut till läkaren i söndags kväll för sån sjuk smärta i tanden. Fick lite morfintabletter och sen sov jag :P Tvingade med Mette till tandläkaren på morgonen efter eftersom min reaktionsförmåga var som bortblåst :P Dom fixade till tanden och nu känns allt toppen :) Förutom igår när den tillfälliga lagningen släppte :S men men, ska till tandis på måndag igen så... :)

Igår var det trav igen men det gick väl sådär, loppet var riktigt tufft men hon kämpade på :) Kvällen och bilfärden var iaf underhållande :P haha J och A hittade iaf varandra! ;)

Mitt liv är på väg att få en vändpunkt, tror jag, eller hoppas jag...

Om man använder starka preparat med händerna, se för fan till att tvätta dom ordentligt innan man använder händerna till något annat!!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0