:/

Idag mår man som man förtjänar efter em utgång med jätte lite mat i magen... :P Det var jag, Thommy, Tomek och Niclas. Vi gick till Circus eftersom Skyen hade påskstängt :S

Skulle ha haft en ledig dag igår men fick jobba ändå pga att det var mycket bokningar. Hade planer, men vad gör man inte för pengarna... :)

Fick höra igår att två personer tydligen anklagar mig för stöld när jag krävt pengar för något den ena personen har förstört. Blir så jävla trött på folk. Jag vet inte hur alla blir fostrade av sina föräldrar, men mina har alltid lärt mig att man gör rätt för sig själv. Kanske är det jag som är ouppfostrad :S

Hur som helst, ska snart till Sura och äta lunch med Putte och sen jobba :) Ska ju på kryssning på söndag med typ hela jobbet, kommer bli sådan total urspårning :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0