Don´t even go there...

Otroligt rolig helg har det varit. Fredag började med att jag och Karolina stod och typ "tvingade" Niclas att stå kvar i kön för uttagningen av körslaget, för att sedan åka iväg och stressa oss klara för middag på kvällen. Parmaknyten med någon as god röra i mitten till förrätt :) Sen till varmrätt blev det hemmagjord pizza, sjukt gott. Det blev även en massa vin, öl, cider och sånt. När Niclas var klar hade klockan hunnit bli hlav 2 på natten (han började stå i kö vid 17 :P, orka egentligen!) Kvällen slutade vid halv5 på morgonen, tre av oss var fulla och en spiknykter och gravid :P haha Men tack snälla Anders för en underbart trevlig kväll med as god mat!!!! :) :)

Lördag var riktigt seg, jag och Karolina var och solade. Sen gick vi två och Niclas ner på Bankiren och käkade, Anders kom även efter ett tag och sen kom Gunilla och Birgitta, har inte träffat Birgitta på typ sjukt jäkla länge. Var jättetrevligt. På kvällen var det Melodifestivalen och sällskapsspel :P hos Niclas och Karolina (jag, Anders och Hanna var också där då) :P

Idag har jag varit så sjukt duktig, har städat hela mammas och pappas hus :) och riktigt noga också, torkat lister och sånt skit. Allt var tipptopp, sen kom hunden in och skakade och det for både snö, salt och snor. Nästa gång ska han fan få städa själv! För det är inte kul att ha städat 400 kvm och sen behöva börja om :S

Sen har min underbara häst åkt idag också. Tråkigt men behövligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0