:P

Vilken helg det har varit... Jobbade ensam i fredags på en minnesstund på 80 personer, trodde aldrig det skulle ta slut. Kvällen innebar lite dricka hemma hos Niclas och Karolina, slutade med utgång på Circus och Å. När vi var på Circus träffade jag på Emelie vilket var skit kul, har inte sett henne på as länge :)

Lördagen var katastrof, först sliten som fan. Sen var det en bröllopsmiddag och sen en fest på ca 60 personer på kvällen. Satt som fan i skiten eftersom jag var helt ensam och kom aldrig ifrån baren. Men kul var det iaf. Kom ifrån jobbet vid halv 5 imorse.... :S Helt jävla slut, men det är ganska förståligt efter 19,5 timme :P

Idag var det jätte lugnt, Niclas och jag bestämde att vi skulle ha det stängt idag och att vi bara skulle städa, sagt och gjort. Skinande restaurang :)

Har precis kollat på Prix d'Amérique´, riktigt spännande måste jag säga. Oväntad segrare men jävligt kul. Såg ungefär ut som lilla Light :P haha

Nu blir det en dusch och sen till Niclas och Karolina en sväng :) Trevligt trevligt :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0