<3

Måste bara säga att jag helt klart har världens bästa föräldrar, alla ni där ute kan känna er jävligt avis för att inte ni har det jag har!! <3

Har haft en hyfsad lugn dag på jobbet idag, Robin var nere en sväng och snackade lite skit vilket var super trevligt. Han körde upp mig till K & N efter jag slutat så jag kunde hämta min bil, vi hade bra kul åt att min bil var totalt insnöad :P Efter ett motorstopp och totalbränd koppling lyckades jag till slut komma ut från parkeringen :P haha

Är just nu hemma hos mina underbara föräldrar och lånar deras tvättmaskin. Hinner ju aldrig tvätta hemma plus att jag ska hämta lite saker :) När jag väl är här ute känner jag att gud så skönt det skulle vara att flytta hem hit igen :) Älskar det här huset och landet. Me like it a LOT!!!!! :) :)

Urspårad kväll igår kan jag bara säga, bråk, intriger och ånger. Jajjamensan... :P
Men vad gör man inte, lite kul ska man väl få ha?! :P haha

Ska fixa tvätten nu och tjata på mamma att åka och äta lite pizza ;)

Puss & Kram på er!!

Just det, C min blogg handlar inte ett skit om dig. Du får tro vad du vill men det finns andra saker i mitt liv än bara dig. Och igår gjorde du verkligen bort dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0