Sjukt

Helt sjukt rolig helg det har varit. Fredagen började med att jag stressade som en idiot hela dagen med att få alla bokningar klara. Sen drog jag och Lina iväg på lite ärenden ;) Sen tillbaka och stressa med Grand Final på Kvarnen. Det var runt 60 pers där på kvällen. Så sjukt jäkla kul att jobba. Fast jag hade hellre bara suttit och umgåtts med ett visst födelsedagsbarn hela kvällen. Men hann iaf umgås lite :) :)
Vi stängde typ runt 01 och då blev det Cirkus och champagne :)

Lördagen var jag och A på Kvarnen klockan 8 på morgonen och städade. Skulle ha en vigsel och bröllopsbrunch kl 10 så det var lite halv stressigt men hann ju iaf klart :) På kvällen var jag, A, Mette och Tomas på Frank och käkade ´Frank Rules´, väldigt spännande 4-rätters måste jag säga :) Hur trevligt som helst, trots att ingen av oss var på vårat piggaste humör :P Kvällen slutade efter middagen och det var super skönt. :)

Idag har jag varit nere och städat det sista på jobbet och sen varit på en underhållande tur till Täby med Mette och Tomas och köpt säng :) Små jobbigt väder att köra i  men allt gick kanoners :P När jag körde på motorvägen precis efter Västerås så möter vi en bil som kör om en lastbil och skvätter över sjukt mycket slask och vatten, varav både Mette och jag duckar trots att vi sitter I BILEN!! :P haha garva så jag trodde jag skulle dö :P Måste ha varit en rolig grej att se, bägge liksom duckar exakt samtidigt :P Lite senare skulle vi stanna i Bålsta på kisspaus. Jag missförstår en skylt lite grann och skulle byta fil från höger till vänster. Precis när jag bytt inser jag att det körfältet är till för mötande trafik. Och hur kom jag fram till det då? JO, fick mötande trafik :P haha blev så sjukt mycket skratt åt det :P

Nu blir det sängen och försöka kurera mig. Börjar bli riktigt dålig nu, igen :( :(

Just det, måste bara skryta om hur sjukt duktig jag var idag, backade ett enkelaxlat släp i uppförsbacke i snöslask på lite trång väg :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0