Segare

Har varit en sån otroligt seg dag idag på jobbet så det inte är sant. Fattar inte vart alla gäster har tagit vägen, bara för att stället gått i konkurs betyder inte det att den är stängd. Stod ju i tidningen att vi kör på som vanligt ju... Hur som helst, har städat och gjort det fint istället :) Säger bara det, jag kommer bli den perfekta hemmafrun en vacker dag :P

Efter jobbet åkte jag hem till Niclas och Karolina en sväng, snackade lite sen drog jag och K och solade. Hur skönt som helst :) var alldeles för länge sen...

Nu blir det mat och sen bara vara hemma ikväll och ta det lugnt, har varit lite väl mycket festande på sista tiden. Dessutom blir det party imorgon och på söndag. Imorgon fyller Murat år och söndag är det kryssning med Patrik :) Ska bli så sjukt trevligt att bara komma iväg och få vara lite ledig. Känner i kroppen att den snart är finito :S

Fick även en underbar behandling av Jeanette idag, knäcka rygg och ström i ryggen mellan nacke och svank. Sen en helt underbar massage på det :P känner mig nästan som en ny människa :)

Lev livet som om det vore det sista du gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0