Hej hopp

Nu kan man fan inte vara lyckligare än mig just nu, du gör mig såååå otroligt glad :) :) :)

Har nu avverkat alla Saw filmer med Tomas, har bara tagit två kvällar :P Fattar fan inte hur någon kan komma på tanken att göra sånna här sjuka filmer. Sitter det en person hemma och typ tänker, hmm nu ska jag göra en film där man plågar människor på sjuka sätt fast dom ska ändå kunna leva vidare om dom lyckas med sina "uppdrag/lekar". Snubben som gjort dessa måste nog ha ett allvarligt fel någonstans tror jag.

Hur som helst, lider lite med Mette stackarn som inte vill kolla på dessa filmer, så hon har suttit och lyssnat igenom alla filmer. Men nu känns det som om spagetti och köttfärssås är något jag inte kommer att äta på ett tag. Sjukt mycket inälvor i alla filmer...

Nu ska jag nog ta och sova en sväng innan det är dags att bege sig till jobbet igen... :S Känner mig så sjukt omotiverad och det känns inte alls bra. Vill bara att det ska hända något så man blir lite glad igen.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0