Happy happy

Så underbar helg jag har haft :) Fredag spenderades först med Tomas och Mette och sen träffade vi på Niclas och A :) Vi var på Tabazco och sen Bishop och lite senare Pitcher´s, riktig krogrunda med andra ord :P

Blev sjukt sent innan man hamnade i sängen och sen upp i hyfsat god tid för att jobba :S Blev några timmar iaf men det var helt okej ;) ;)

Lördagen blev det Hanky Panky party på Å2 :P så jäkla kul kväll måste jag säga :) Niclas och Karolina var också med, träffade massa roligt folk, bland annat A ;) Efterfesten slutade hos N & K, sötaste ever :P haha

Gårdagen blev sjukt lugn. Var hemma hos Tomas och Mette och kollade film och bara njöt av lugnet :) Idag har jag varit och gaddat mig, igen. Hade lite beslutsångest för vad jag skulle göra men det slutade med en Hawaii pinuppa :P haha as snygg!! Sitter nu hemma hos M & T och ska spela Yatzy :P

Natti natti :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0