:(

Kul start på dagen då, jag och Tomas fick åka till Axfood för att handla massa varor. När vi står i kassan och ska betala och då kommer en av dom som jobbar där in och frågar vem som har reg nr FFJ 807 på sin bil. Jag svara att det är min bil och hon säger; "Jaha, din bil blev precis påkörd och han som körde in i den har åkt. Men jag tog hans reg nr och hans mobilnummer." Jag " Men åhh, jag som precis har hittat en eventuell köpare till den ju."

Jag går ut till bilen och kollar, hela bakdörren är intryckt och plåten bredvid dörren. Jävligt kul, en ny bil och den ser ut så där nu :( Men jag åkte till killens jobb och vi fyllde i skadeanmälan och fixade det.

Hoppas det kommer gå fort på verkstaden. Är ju liksom i behov av en bil... Men men. Ingen människa skadade sig och det är ju bra. Men min lilla söta bil är trasig och det gillar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0