Dubbla liv?

Dagen började med frukost hemma hos Mette och Tomas. Varken jag eller Mette kunde sova i natt så vi var vakna heeeela natten och snackade skit :P

Lugn dag på jobbet idag, hur soft som helst. Åkte hem och bara tvär dog i sängen. Vaknade till runt 17 tiden och sen däckade jag igen och vaknade runt 19.15 tiden. Fick lite panik då jag skulle träffa A kl 20 och ta en kaffe och sedan gå på bio :) Såg Wolfman, jag tyckte den gav en för många hjärtattacker :P haha vissa satt ju bara och garvade :S

Efter bion gick vi till Å och mötte M & T. tog en öl och sedan åkte vi hem till dom. Nu har vi köpt frukost och T har bakat bröd. Kollar nu på OS, curling för herrar. Sverige är riktigt bra måste jag säga :) :) Nästa svenska OS-guld kanske? ;)

Hoppas du kommer ha det hyfsat bra nu min vän. Syns om 5 månader, men hoppas på tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0