Ångest, panik, ja you name it

Orkar fan ingenting just nu, mår som en fet stor jävla påse skit. Känner mig som en sådan också. Har snart inge jobb, hur blir det då med lägenheten? Måste jag ringa mäklare nu i veckan? Sälja bilen? Sälja mig själv? Hmm.. orkar inte längre!!!

Men på tal om annat så var kryssningen helt underbar. Solning, bubbelbad, god mat och liiite för mycket att dricka :P haha men det är väl som det ska på en kryssning :P Och när man kom hem var det bara att fortsätta drickandet med M, super trevligt :) :) Jag satt mest och gäspade hela kvällen men det var iaf trevligt :)

Idag har jag varit ledig från jobbet vilket varit helt underbart, har verkligen behövt dom här dagarna. Synd bara att allvaret börjar imorgon igen :( men men, gäller ju att få in lite pengar dom sista dagarna också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0